31/1

364 dagar kvar.


Dagen efter min födelsedag, MIN födelsedag.Tack för alla som kom hit till mig igårikväll, jag hade jätte trevligt förutom att en person förstörde allt. Det började med Middag, med vin och annat dylikt och avslutades med en god Agnes-tårta:)
Efter detta kom  lite folk från adelsö och vi hade allmänt trevligt.  Agnes, madde å ja kom i säng vid halv nio imorse så vi är aningen stört trötta eftersom vi gick upp 2 timmar senare och städade.:P

Du behöver hjälp, anledningen till att jag skriver detta här är att jag vet att du läser min blogg och eftersom jag aldrig kommer prata med dig igen skriver jag det här. Du måste ta tag i dinna problem, och det med stört. Du kan inte låtsas som allt är bra när du beter dig som du gör. jag står med hakan i backen när jag ser hur du beter dig. Vafan har hänt med dig? Vart tog den roliga bruden vägen? Är hon alltid borta? Ska du vara den där tjejen som alla skrattar åt bakom ryggen på? Du valde att lyssna på dom som inte bryr sig ett skit om dig, framför dom som gör det. Du startade bråk igår mellan 10 personer för att du inte kan ta hand om dig själv. Är det verkligen rätt? Ta några månader ledigt och bli dig själv igen . För du kommer gå i stöpet annars. Hör aldrig av dig för jag vill inte ha med dig att göra. 8 års vänskap gick i stöpet igår och jag hoppas du är riktigt ledsen över det. Jag kan säga att jag inte är det, jag är bara riktigt besviken på dig. Men den tjej som du är idag, vill inte jag vara vän med. Hoppas du reder ut ditt liv, men jag är glad över att jag längre inte är en del av det.

Tack Agnes<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack själv! :) Det var väldigt trevligt, jag och Ida drog så tidigt pga bussarna som verkade fucked up :S <3

2009-01-31 @ 13:35:58
URL: http://lovisa91.blogg.se/
Postat av: agge

alltid älskling <3

2009-02-03 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0