I skolan

Kom till skolan idag, och det första vi får höra är att vår lärare är sjuk och att vårat prov är inställt. SKÖNT!

 Satte mig och gjorde astra, gick sådär :P
Ska la  ut och köra lite med dom där nästanbilskolelärarna snart. Ser jag inte fram emot, det är alltsp folk som utbildar sig till körlärare och som har oss som "testelever". Det e ju bra och få köra , men det suger ju att få vara testdocka när man redan kan ...
Men men , ikväll ska jag träffa petra och ut och åka lite haha. Bara för att hon var duktig igår :P
 Sen ska jag la försöka plugga lite också men jag vette fan om jag orkar det. Känns som om man pluggar och pluggar men man kommer ingenstans. Det suger. Nytt pluggsätt  någon?  Kanske borde sätta sig ner med någon som kan det, men vem fan är det?
Liksom alla som jag känner som kör lastbil tog ju sitt körkort för typ mer än 10 år sen , och proven som var då är ju inte ens i närheten av de som vi har idag..
 Tänkte sätta mig med läraren men som sagt var ju han sjuk idag.

 Jävligt intressant för er å veta va??
 Det va kul för mig och berätta :P Mest för att jag vill få tiden attgå nu ,  så jag slilpper sitta vid datan . För jag har gjort mina tre prov på datan nu så jag kan inte göra något mer.

 Men men nu ska jag underhålla någon annan `?
  Kanske underhåller lite om jag tar av mig alla kläder och rusar heln'ck genom skolans lokaler? Funderar på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0