Bästa<3

Before we said our first hello,
time had already passed.
Because before you held me in your arms,
I had gone to heaven to rest.

I felt tears down my cheeks,
and I watched you as weeped.
I wish I could changed it all,
because your tears touched me so deap.

But mommy when you´re sad,
pleease be assured I know.
For death cannot take away your love,
and it will continue to grow.

So dear mom,
as you go from day to day.
Find comfort in the knowledge,
I´m never that far away.



                                                                                                         <3


Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Va? Jag har dagens fråga för att jag har märkt att läsarna gillar det.. Sedan är det roligt att få igång en diskussion och veta vad andra har varit med om! vad menar du med "sånt"?



Det vet jag inte? vad är det för blogg?

2009-02-03 @ 16:16:52
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Jaha okej. Pratar du om den där tjejen som snodde andras bilder.. på något barn?



Aja.. jag ska försöka skriva lite mer om mitt liv men det händer inte så mkt speciellt faktiskt :P Blir mest mys med pojkvännen om kvällarna :)





2009-02-03 @ 16:30:49
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0