alla hjärtans dag

ja nu pratar vi inte mer om det..

Blir en lugnt dag idag, bara ligga i sängen och kolla filmer tror jag:) Sitter just nu och lyssnar på sista timmen av Breaking dawn, boken var ju 20 timmar lång! Haha, men jag vill ändå inte att den ska ta slut:( Sen finns det ju inga nya böcker att läsa / lyssna på..
Igå var en trevlig dag iaf, efter  att elin varit här åkte alla upp till  munsös gympasal  och spelade fotboll ( HAHA INTE JAG) det var mysigt att bara träffa alla:)
Ska ta och plugga engelska idag också, eftersom det inte blev av igår. Ska ju ha engelskalektion  för första gången på ett år på måndag, Men nu missade jag en viktigt grej i boken!

 Sug kuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0