3/2

Skulle till skolan idag och ha idrott, men så blev det inte nej ...
 Så sitter här hemma och pluggar c teori och kollar på the Voice på kanal 5, fan va roliga dom e asså!



361
dagar kvar...


Senare idag ska jag åka till min käre syster och umgås med henne och hennes underbara barn. ´Skall också hämta Jim i skolan , det är så roligt när han går runt och presenterar mig för hans snygga ( grymt snygga) lärare " Heej det här är moster!" . Gullunge.
Imorrn är det iaf skola för min del, och vi ska ha prov på bränslesystem och bromssystem,
det tillhör ju C ( lastbil) teorin.Är inte så krångligt egentligen rätt enkelt, men det är mycket namn och hålla reda på :P

 Men nu ska jag fixa iordning mig , så jag kan bege mig till Sara..

 Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0