2/1

Dagen bärjade jävligt soft, gick upp i sängen klädde på mig och gick ut och gick i en och halv timme. Kom in ringde mamma som sa att hon var påväf hit och att vi skulle ut å gå direkt. Så nu sitter jag här och väntar på henne:) Sen ska vi in och hämta min telefon, hämta jim i skolan sen hem till syrran och umgås lite:)

362 dagar kvar.....



men nu ska jag gå ut och jag vill bara säga att jag har världens bästa vänner. Och tack vare er kan jag inte vara olycklig! Ni är värda allt bra som finns på denna jord!

Ni får mig att le varje dag, och att bara veta att jag kan ringa er klickan 4 på natten och bara säga hej betyder så mycket. TACK!


byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0