Tisdag

Imorgon är det skola igen .. Vet inte om jag ser fram emot det egentligen , det är så jävla kämpigt när man inte känner någon. Men nu är vi bara 12 st, så det kommer nog gå bra. Men alla som känner mej vet att jag är grymt jävla blyg när det kommer till en större grupp nya människor.  MEN det kommer ordna sig, det vet ja . Becka är min lilla ängel(a) haha.
Förkylningen håller på att ge sig men jag äe ju fortfarande snorig som bara den hehe.


Men nu ska jag se på tv, sen ska jag plugga lite svenska:)

Kommentarer
Postat av: sandra

baby hör av dig till mig så fort du orkar, tänkte att vi kunde ta en fika efter skolan nån dag eller nåt :)

2008-09-02 @ 15:05:25
Postat av: Anonym

uppdatera!

2008-09-12 @ 00:42:21
Postat av: Decemberbarn

Oroa dig inte för att vara ensam, Jared har hoppat av YP och ska söka till Brogymnasiet!

2008-09-16 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0