snurr

Allting bara snurrar i mitt huvud.
Vad är rätt?
Vad ska jag säga och vad ska jag göra, och för vem och Varför ska jag göra det?
Vem hjälper jag, och varför skulle jag vilja göra det?
Vem hjälper, om jag skulle behöva bli hjälpt?
Vem finns och vem vänder ryggen till?



Jag borde lärt mig att inte dölja allt inom mig, men jag vågar inte berätta det som finns så djupt. Det som har funnits där så många år nu . Jag vet vilka jag kan lite på och vilka jag inte kan , men jag vill inte tynga någon annan. Det är mitt fel och jag vet det själv, men jag vet inte om jag kan ge mig själv det förtroendet att berätta. Så vad är egentligen rätt? Jag har ofta svar på andras frågor , och vill lyssna på deras problem. Så varför kan jag inte bara lyssna på mina egna?

Varför kan jag inte bara lyssna på mig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0