rolig dag i skolan

Jag har det alltid kul i skolan. Men idag tar nog priset tror jag, My var ju med mej i skolan och det var länge sen jag skrattade så mycket.

Haha som t.ex när jag lärde My köra hjullastare, och när jag sen skulle visa en grej då vi höll på o välta när lilla jag utmanade ödet litegrann kanske , .. ( och NEJ calle det var ingen liten  sten).  jag vet inte hur jag ska förklara hela dagen alltså för den har varit så sjuukt underbar!

Imorgon har vi prov i Ballast kunskap, får hoppas att det går bra men det gör det nog. Sen efter ska jag och My till vällingby fär ett hemligt uppdrag haha. 
Hoppas det händer något riktigt kul i helgen då jag är grymt festsugen! Men alltid finns det ju någonting :D.
 Men nu ska jag gå och umgås med min Viksjö-familj,


Ha det bra allihoppa. Kom ihåg att Gud vakar över er!





Ironi Ironi Ironi Ironi....

Kommentarer
Postat av: My

Haha, hade så jävla kul. Skratta massor åt dig å kalle. :P

2008-12-05 @ 18:43:22
Postat av: fia

du?

jag tror calle skrattade åt oss:P

2008-12-05 @ 18:55:01
Postat av: My

Nej, absolut inte (A) :P

2008-12-07 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0