Söndag....

Ah idag är det söndag, dom där heliga dagarna då ingen ringer och stör mig i min vila. Då familjenb Olson går runt  aftonklänningar och leker bättre än alla andra:P
Nej, men ´förlåt fäör dålig uppdatering, men igår på dagen var ja med min syster( DET VAR HUR LÄNGE SEN SOM HELST) och senare på kbällen kom Magnus förbi:)
Vi satt och pratade lite och hade det allmänt mys, vi kom underfunn med igår att vi verkligen stått bredvid varandra genom allt, i vått och torrt. Även om vi bråkar sp finns vi alltid kvar för varandra. Och ibland är det faktiskt bråk som stärker vänskapen.
Jag har fortfarande inte hittat kabeln , menjag åker hem till min mamma imorgon så jag tar densom är där så då får ni bilderna från valborg( bra va elin??) .
Idag ska jag åka ner till systeryster som är hos gröten och sola med henne.
Senare ikväll skajag plugga, jag harinte direkt gjort det så mycket nu när jag varit sjuk , och jag ligger verkligen efter.
Men som sagt, man vet aldrig med mig . Jag hinner nog ändra mig ska ni nog se.

Nu ska jag äta frukost med pappsen:D


Kommentarer
Postat av: marlie

svar: Det känns bra faktiskt. Och spännande! Bara hon kommer ut när JAG känner att jag har tid till att föda också, annars lär jag väl få panik i sista stund för att man inte hunnit klart allt i skolan. ^_^

2008-05-04 @ 13:34:19
URL: http://mammamarlie93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0