GOD MORGON!

Jag vaknade av mig själv halv sex imorse så jag är jättepigg idag! Även om jag inte är sugen på att gå till skolan eftersom vi har någon jävla temavecka, men det ska bli skönt att träffa my och mathilda igen iaf:)
Jag ska hoppa på bussen som går från mig klockan åtta som my sitter på, eftersom vi ska varaduktiga och plugga i skolan innan vi börjar klockan tio:D
I en hel jävla vecka ska vi prata om samlevnad i skolan, hur kul är det liksom?
Aja  sen har vi ngt projekt i skolan som vi ska jobba med i två veckor, och dom delar upp oss så att vi inte är med några vänner så att vi " lär känna andra ´på skolan" , idoti säger jag.
Som kommer även delaupp klassen denna vecka, hoppas jag hamnar med någon jag känner, annars kommer jag skita i att gå denna vecka, kul att vara ensam en hel jäva vecka. Usch och fy!

Men nu ska gå och  prata medmin far som ska åka snart, sen ska jag fixa mej . Så jag har inte tid att skriva:P


Ha En Bra Dag Alla Kära Läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0