Skottdagen:)

Vet inte hur man ska sammanfatta kvällen igår. Galen. Jag hade skitkul:) Men det fanns ju vissa fittor som kommer dit och bara förstör, varför ska man liksom bråka med han som har festen? Eller hans vänner`? Fittor det är vad ni är.
Sen fanns det ju andra fittor där som börjar gråta för att fittan tydligen är rädd för mig. Roligt är vad det kallas. Liksom vad är fittans problem? Jag vill ha tillbaka mina grejer, är det svårt att bara ge tillbaka dem omhon nu är så rädd? För rädd bör hon vara om jag inte får tillbaka dem. Jag bor  på ekerö,du bor på ekerö.Vi kommer ses igen,, jag ska ha mina saker.Jag tänker inte ödsla tid på såna meningslösa fittor som du.
Jag hade iallafall skitkul igår:)Bilder kommer snart:) Går inte riktig att sammanfatta kvällen men jag vet att det blev kaos senare när alla skulle dra så jag typ tvingade Clarence att köra hem mig:P Tack Clarence!
Nu ska jag gå  och ställa mig i duschen.
Jag kanske skriver mera sen när jag kommmit på något mer.
 Men fittan, mina saker . Annars får du fan skylla dig själv. Springer runt och gråter för att bli utkastad , är du typ 13 eller? Du beter dig så, konstigt att ingen tycker om dig.
 Jag säger sanningen som ingen annan vågar säga till dig.


Kommentarer
Postat av: E

va va de för fest?

2008-03-03 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0