Du

Jag vet ingen annanstans jag kan vända mej med mina  känslor. Du är en person som jag verkligen ´saknar att jag inte har vid min sida idag. Nu när man ligger alldeles sjuk , vill jag bara ringa dig. Få prata av mig lite. Ringa dej och prata i flera timmar om saker som ingen annan förstod bara du och jag. Vi kunde sitta i timtals och bara prata om ingenting.Jag saknar dig som inåthelvete, och jag vet att du inte varit snäll mot mej men du betyder fortfarande så grymt mycket för mig. Jag kan inte säga att jag riktigt lever livet, för jag kan inte göra det utan dig. En vacker dag ska du stå vid min sida . Även om ja ska behöva ta mitt liv på kuppen, för mig är du helt oslagbar. En person som jag aldrig kommer att kunna leva utan. En person , som jag vet att jag skulle kunna offra mitt liv för utan att tveka. Jag skulle göra allt för dig, bara du kramar om mig en sista gång. Sa din kommentar som du sa varenda gång vi  träffades under lång tid; " Men Fia, faaan va koort du ee". Kommer du ihåg att jag blev lika arg varje gång?Och kommer du  ihåg att du alltid skrattade åt mig, och efter mitt vredesutbrott  kommer du ihåg att jag alltid fick en bamsekram av dig då?Kommer du ihåg de?Jag tror inte du förstår hur nära du egentligen stod mig. För det finns inte många som kommer till att betyda lika mycket som du en gång gjort . Du är oslagbar. Du är oändlig. Du är odödlig. Du är en stjärna. Du är ...............Du.Den person som jag älskar så mycket, och fortfarande gör. Det svider varje gång jag försöker komma på vad det var som gick snett. Vet du?Jag har ingen aning men jag vet att jag skulle kunna göra vadfansomhelst för dig. Mer än du tror, för vad du än säger idag kommer du alltid att vara den killkompis som legat mej närmast till hjärtat och så kommer det förbli. Jag kommer nog fortfarande se dig som en nära vän, för att jag vet, Jag vet att skulle det verkligen vara något skulle du göra allt i din makt för att hjälpa mig.
Jag orkar inte mer , jag vill ha dig lika nära igen. För vet du vad? Jag saknar dig, och jag saknar din vänskap. Jag saknar din varma famn, Jag saknar.................................... Allt.

Kommentarer
Postat av: E

vem är detta för man då?

2008-03-03 @ 22:29:20
Postat av: Emma

Hittade hit utav en slump, och blev fast direkt!
Har sträcktläst din blogg, SLUTA INTE BLOGGA!

2008-03-04 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0