blundat för sanningen

Jag orkar inte blunda för sanningen längre. Varför finns du inte här för?  Jag orkar inte vara ensam längre, jag vill inte.



Jacqueline Lundberg, jag saknar dig. Sitter och storbölar just nu för att jag saknar dig, Det känns som om vi aldrig har tid för varandra och jag hatar det . Jag vill bara krama om dig , jag vill ha en sån kram som på connys fest. Det va ju du och jag mot alla, vafan  hände? Jag vill känna din närhet och aldrig släppa taget.
Jag kan leva utan dig, det har jag gjort förut. Men känner jag som jag gör nu , med utkletad maskara i hela fejset, är jag inte så säker på att jag vill.Jag kommer bli förstörd, allt som vi sa att vi skulle göra, kommer det bli av?
Jag kan inte andas utan dig. Du är så mycket mer än bara en vän. Jag vet att det har hänt mycket under tiden vi kännt varann, men mest bra saker. Det känns som om jag kännt dig hela mitt liv. Snälla , lämna mig inte,
Jag vill inte , jag vill inte. Jag vill inte förlora dig.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

naw gumman vill inte mista dig heller men vi får ses på tisdag när jag kommer hem från småland!.. Saknar dig oxå gumman lilla! =)
men nu ska ja tvätta kläder ;) hehe
puss löv you baby!

2008-03-19 @ 20:16:05
URL: http://busflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0