punktpunktpunkt

Det har varit en jobbig vecka med många jobbiga saker .
Det sägs att vännerna är dem som alltid kommer att bestå men det är bara prat. Kan säga att jag är riktigt less på "bästa vänner"  pratar skit om en och lever dubbelliv.
Men allt det där är ett avslutat kapitel, och jag kommer ha det så mycket bättre utan.
Nu är det sommarlov, och detta ska bli den bästa sommaren någonsinn för min del, nya vänner. Ett nytt liv väntar på mig, och jag välkomnar det verkligen. Jag kommer aldrig bli den jag en gång var för alla förändras, förhoppningsvis till det bättre. Man kan aldrig veta, men man måste våga. Mitt liv komme bli bättre, med Diana och Agnes vid min sida kommer allting falla på sin plats, och bli så mycket bättre än vad det en gång var. Vänner som alltd stått kvar kommer betyda så mkt för mig en tid fram över. För att jag är redo, Jag är redo att sprida mina vingar. Jag är värd så mycket mer än skitsnack och dubbelliv. Jag tänker inte hindra er från att leva erat spel, men jag är inte längre en spelpjäs.
Ha det bra, för det ska jag sannerligen jag ha.



Tack alla ni som bryr er och  älskar mig för den jag är.Och inte för den ni vill att jag ska vara.

Kommentarer
Postat av: Jacke!

OCh jag ä väl inblandat med dom som snackar skit! ELLER??????????? du har bara föstört för dig själv!

2008-06-09 @ 16:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0