inne på rätt spår.

Det känns som om den där vändingen i mitt liv var väl behövd. Jag mår så himla bra. Jag har gått vidare och jag trivs verkligen med mitt liv och mina underbara vänner. Så här bra har jag inte mått på så länge och det är tack vare aGnes , elin  och diana. Dessa människor är guld värda.kärlek till er!
Tack för att ni står stadigt på jorden när jag behöver någon som håller i mig. Annars hade jag ramlat för länge sen.

Och jag vill verkligen  visa er att denna fia ska stanna kvar.
För jag har märkt att nya vänner som jag träffar inte ger mig någonting, det är bara jag som ska ge och ge. Dessa människor har haft sådana problem och jag ska spela superhjälten och rädda dem. Det är slut på det nu. Jag vill inte ha några vänner som man bara ska ställa upp på för hela tiden.



Tack alla som gjort mitt liv till det mest underbara.!

Kommentarer
Postat av: Elin

du är så söt, min lilla guldklimp!

2008-07-22 @ 17:46:31
URL: http://heyhoeletsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0