heeaj

Haha jag är stolt över mig själv för jag skrämde tydligen elin när jag ringde henn e *stolt*
Jag ringde tydligen precis när hon skickat en komentar till mig haha.
 Idag ska jag och agnes och ELIN in någonstans och träffa niklas och hans vänner . kryckan följer med, sååå klaart!
Ringde även till Upplandsbro gymnasium idag, och frågade om jag kunde få börja där, skulle ringa tillbaka den fjärde och få besked. Pallar in YP för det är verkligen är flummskola.  Och btw ska jag och sandrabangar till mantorp den 24/7 , teamtröjer och är kirrat. Vi är med i teamet haha.
Men nu ska jag bara skriva en sak som jag vet att någon kommer ta åt sig av:







Jag tycker om dig galet mycketl

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker om dig galet mycket med! :D:D:D (haha)

2008-07-11 @ 13:09:27
Postat av: Elin

Tack för igår vännen, du är suuuuper

2008-07-11 @ 14:53:17
URL: http://heyhoeletsgo.blogg.se/
Postat av: Elin

Är du bra på att uppdatera din blogg stumpan?

I don't think so..

2008-07-17 @ 16:26:20
URL: http://heyhoeletsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0