hahah

Okej det här är skrattretande roligt bara för att jag heter Olson i efternamn, kryckfamiljen.
För två år sen(?) var min käre bror uppe i västerås på Power meet, och bröt benet, sen ha han gått mycket på kryckor med bilolyckor etc, min syster sara gick mycket på kryckor under sina ungdomsår,
men blabla!
I onsdags stod jag och Anton  och stödade ur hans Chevrolet för just power meet. När vi var klara fick jag ett sms av lilla söta elin där det stod " ring mig fort" och jag ringde ju, men i samma sekund som jag ringde fastnade jag också med foten  och ramlade ut ur bilen, Haha.  jag skriker på anton och säger att jag har brytit benet, och han ringder ambulansen för han insåg ju att han inte skulle kunna få in mig i bilen eftersom det enda jag sa var att jag skulle upp till västerås.
 När han pratar me "112" säger dom att det inte finns några lediga ambulanser så dem skickar helikopterna!?. Jag skulle ju inte åka någon jävla hélikopter. andreas åker och hämtar pappa som spelade fotboll och christer och marie kom upp medan,  Anders kom också upp, jag börjar babbla om vilka rykten det skulle gå, och hotade ambulanspersonalen att jag skulle slå ihjäl dom för att jag skulle till västerås. Jag bröt inte benet utan det åkte  ur och knät loåg bredvid benet om man säger så, och det hade gått av en "flisa" i knät också.
Och sjukhusvistelsen gjorde bara obnt så den tänker jag inte gå in på, förutom att jag spydde ner en sjuksköterska och svimmade av i läkarens famn;)

Tack vare att jag svimmade av i den ganske söte läkarens famn tvingade han mej  att spendera natten där, (oh lala).Men tyvärr blev det ingen rajtantajtan och jag missade Power meet. Jag tvingas stappla runt på kryckor i 4 veckor, men som en hjälte i någon film kom agnes pappa och körde upp mig och agnes tillpower meet på lördagen. Han gjorde mej glad igen. TACK PAPPA CLAS!
Tack andreas för  at du köpte tröjan!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha flickan med otur!

jag blev chockad men glad när jag såg dig sitta där på solstolen med bandage och krycka! haha sötnos

2008-07-07 @ 22:44:50
URL: http://heyhoeletsgo.blogg.se/
Postat av: Elin

du är så seg på att uppdatera din lilla korv. när vi inte ses vill jag ju veta vad du gör på dagarna!

2008-07-09 @ 01:31:57
URL: http://heyhoeletsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0