unga mammor

Unga mammor är något av de  mest intressanta som finns. Min storesyster fick sin son Jim när hon var nitton år.  Och jag vet att det är något hon aldrig ångrat det och hon kommer aldrig att göra det heller. Det är inte förren nu jagförstår att hon var en så kallad "ung mamma" eftersom sara är nio år äldre än mig har hon alltid varit som en extra mamma för mig. Men nu när  mina vänner är lika gamla som sara var när hon fick Jim förstår jag hur ung hon egentligen var, Och jag beundrar henne. Jag vet nog och har nog alltid vetat att jag vill ha barn relativt tidigt. Inte nu kanske, men jag är nog inte säker på att jag skulle göra abort om jag blev gravid, men och andra sidan skulle jag aldrig skaffa ett barn mot killens vilja.Tänk bara tanken på att bli förälder fastän man inte vill, sen tänk på barnet som alltid kommer att bära med sej att deras pappa ville inte att dem  skulle komma till världen.Men det finns ett undantag där jag aldrig skulle göra abort, vad än killen sa, det är om fostret  utvecklats så pass mycket att det börjar bli ett barn. Då skiter jag fullständigt  i vad alla säger .Men som sagt det är upp till var och en hur dem ta sina beslut, men ja ville bara säga att jag beundrar verkligen unga mammor.


KEEP UP THE GOOD WORK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0