Länge sen nu.

Nu var det länge sen jag skrev, Ganksa skönt faktiskt,
Julen har flytit på bra  med många bra julklappar:). Sandra har kommit hem från thailan men jag har inte hunnit träffa henne än:(. 
 Mellanagarna har jag spenderat med jacke, underbar den där tjejen alltså.Hon har verklige fått mej att tagga till. Ni som känner mej bra vet vad det handlar om, ni andra kommer märka det. Just ni sitter jag och kollar på mean girls. den e fan rolig asså..
Nyårsafton firade vi hemma hos Diana , det var trevligt men som typ alla fester blir det alltid bråk mellan folk, runt  tre drog vi och gick till fyra färjan tog fyrtiofem minuter att gå, Sen när vi kommit över ill munsö gick vi hem till mej därifrån. jag jacke och robin gick alltså 1.6 mil den kvällen,
Snart fyller jag år också det ska bli ryligt, funderar på att prata med min pappa och mamma angånde omjag kan få ha en liten fest::) Skulle vara jättekul faktiskt hehehe. Jag har fått min present av pappa idag med, en träningsmaskin, TACK PAPPA! Men nu ska jag träna lite sen kolla klart på filmen,

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0