ångest

Jag har ågren över mitt förra inlägg, jag vet att en person typ gör allt för mej. Men det som jag blev så tjurig över är att det alltid e jag som får ringa, h*n ringer aldrig mig, och det gör ont. Vill h*n inte? Orkar h*n inte ? eller e de så att h*n bara vill att jag ska ringa. Saken var den att h*n lovade mej att ringa mej på nyår och när det hade gått 8 dagar hade h*n fortf inte hört av sig. Jag sa ifrån rätt hårt, men va fan skulle jag gjort?
Ska man bara låtsas som ingenting? Sen smsade h*n mig och skrev för att vara exakt
" Hur ska jag bevisa att jag älskar dig. De går inte. Jag vet inte varför du vägrar tro på att jag älskar dig och bryr mig. Men om du anser att jag orsakar dig smärta  så vet jag inte hur jag ska kämpa"


Ring mig Mange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0