Allt och ingenting

Var med petra idag. Är alltid så jävla skönt att träffa henne. Vet inte vad jag skulle göra eller hur jag hade varit utan henne, ingenting antagligen. Pratade med henne idag om denne vän som jag sa till att hon får börja anstränga sig nu om vi ska vara vänner, eller bra vänner, för jag orkar inte göra det för två. Varför ska jag finnas till jämt och ständigt när jag inte får någonting tillbaka utav det? Det e inte så att jag inte gillar att människor litar på mej men jag gillar inte att det inte är likadant tillbaka alltid, Ge och ta?
Denna  vän har funnits där för mig förut , men senaste året har varit som en enda stor dimma och vi hat glidit ifrån varandra rejält. Synd faktiskt.Men nu är det två veckor sen hon skulle ringa mej , fortfarande inga missade samtal, Jag går och väntar på att hon ska kämpa det minsta , men nej. Men det e kanske bäst att få veta , usch vad jag hatade att skriva det där.Men  det  e kanske bäst att få veta.

I takt med att läsarantalet ökat har jag fått mer elaka kommentarer. Jag har typ raderat 7 st. Folk brukar inte kommentera, men gör dem det är dem bara elaka!
H*n säger att jag för det första gör grammatiska fel  när jag skrev " jag har fått en ny bil av pappa" JA jag har haft en bil innan denna, två faktiskt. Hade man tagit bort NY hade det betytt att det var min första. Jag kommer blockera ditt ip nummer om 2 dagar. Sen när jag skriver på bloggen skriver inte jag som om jag skriver en uppsats  i skolan. Varför skulle jag liksom? Kan inte jag skriva för att jag tycker det är kul? Måste jag hela tiden tänka på HUR jag skriver? Varför kan inte folk bara låta andra vara, nu var det så att jag inte gjorde ett grammatiskt fel, men hade jag gjort de behöver inte du kommentera det. Och om du ska göra det , använd ditt namn och din blogg. Annars visar du bara att du inte har något självförtroende, jag blir inte ett dugg sårad när du skriver. Men jag tycker det bara är tragiskt.

Detta inlägg blev mycket sorgsen till den övre part av inlägget, och mycket sur i det nedre.
SKÖT DIG SJÄLV SÅ SKÖTER JAG OM MIG SJÄLV, jävligt bra dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0