Skilsmässobarn

Jag hatar människor tror att det e synd om en för att man är skilsmässobarn. Varför liksom? Jag har två hem , två familjer som älskar mig. Fler personer att luta sig tillbaka på. Och att vi ska må dpligt när vi e vuxna pga at vi är skilsmässobarn, allt e skitsnack. Jag e skilsmässobarn och jag e stolt över det. Som jag sa, vad missar jag på det? Hade mina föräldrar varit gifta fortfarande hade jag bara haft ett hus, och EN familj som älskar mig. Jag har så mycker mer än ni Icke skilsmässobarn som tror att ni är bättre än oss andra.
 Och är man inte skilsmässobarn kan man må dåligt, det e bara att det skylls på något annat då. Icke skilsmässobarn  kan må lika bra som jag, men skilsmässobarn kan må lika bra dem med, ALLA ÄR VI MÄNNISKOR! ( vissa apor)

Kommentarer
Postat av: angebang

TACK! hatar att alla tror att de e de som är problemet!!!

2008-02-21 @ 19:19:28
Postat av: fia

Japp:D

2008-02-21 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0