onsdag

Jag började min morgon att vakna till ordeeen "MAAAAMMMMMMAA"  det va lillla emy som ville att sara skulle bära runt på henne. Dem åkte för ett tag sen , och sara har sin första dag på jobbet idag. Grattis Sara!
Hände en jobbig sak igår däremot.´Tänker inte gå in på detalj eftersom detta är mellan mej och ***** . Men det var du som avslutade alltihopa, inte jag. Det var du som beskyllde mej att prata skit fastän det var du som gick bakom ryggen på mig. Det enda jag har bett dig om för att ställa allt till rätta är att berätta hur allting är för dem som du snackat skit med.
Du betyder visst mycket för mig, så kom inte och försök påstå något annat. Hade inte du betytt någonting hade jag inte brytt mej överhuvudtaget nu. Det gör jag.
Allt jag kräver är att du åtminstone ska försöka ställa allt tillrätta igen, det är inte så jobbigt. Vi har haft j*vligt kul tillsammans, för evigt sa vi, ska det verkligen ta slut här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0