Han!

Satt och kollade runt på facebook med petra. Helt vanligt som vi alltid brukar göra, sitta vid datan vänta på att börja med det  vi egentligen ska göra( färga mitt hår igen) då HANS profil kommer upp. Alla känslor bara svämmade fram igen och det kändes som om jag var dendär 14 åriga tjejen i åttan som skulle kunna sälja sin själ för en kram av denna person.Hjärtat bultade i 340 och jag blev alldeles till mej. Varje gång jag träffar denna man blir jag sådär löjligt blyg och vågar inte säga någonting alls. Han är  ju............. HAN! Min dröm liksom.Han den där långe, den där sexiga , den där äldre killen som man bara tittade på och hoppades på att han skulle komma fram till en.
 Att jag tyckte att han var sådär fantastisk förstår jag inte riktigt, Jag gjorde ALLT för att han skulle lägga märke till mej. Och det gjorde han ju, han hade ju världens fjortis efter sig haha! Inte för att vi aldrig pratde med varandra, för det gjorde vi. Men mest på fester och sådant. Eller när vi träffades när han var med sina kompisar som jag kände. Men han var min dröm, som jag visste var helt ouppnålig, men man kunde ju alltid hoppas eller hur? Men det larviga e att jag fortfarande skulle kunna tänka mej att provköra grabben, vafan han e ju snygg! Han e allvarligt den snyggaste karl jag någonsinn sett, och det går inte att förklara hur man drunkar i hans ögon, dom där underbara.
 Men det e helt sjuk att jag var så vrålkär i honom, och det var typ 2-3 år sedan. Men att jag fortfarande lätt skulle kunna ta honom är också knas haha. Men idag skulle jag ju bara kunna tänka mig honom för att kolla om han e bra i sängen haha!


Neejmen som hon säger! Gott folk nu ska jag berätta en sak för er som ni aldrig hört förut. Vi lever år 2008. Tjejer/kvinnor har sex utanför förhållanden, och har alltid haft det. Det e bara det att man tystat ner det, men varför ska man känna skam för något som e helt naturligt? Jag har sex och jag skäms inte ett dugg för det.Thats it, jag e ingen slampa. Har inte varit med världsmånga, men ja e inte direkt oskuld heller. 
                                                                Sex is good, sex is fine
                                                                    doggystyle or 69,
                                                             just for fun or getting payd
                                                           everyone loves getting layd!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja! äntligen någon som fattat rätt!!

2008-02-21 @ 15:11:45
Postat av: Antonia

Neeej är det sant har tjejer sex :O
woow fan va skumt har jag aldrig hört :D:D
älskarey fia

2008-02-21 @ 16:00:27
URL: http://t0naa.blogg.se
Postat av: fia

ja faaan de e sant toooona!
älskar dig med:)

2008-02-21 @ 19:14:59
Postat av: angebang

alla killar e under 23 e för unga......utom han....:P
NEJ JAG ÄR OSKULD!!

2008-02-21 @ 19:22:12
Postat av: Fia

Ja agnes, jag vet att du e oskuld! Men ta det lugnt om sisådär tjugo år kanske
någon vill ha dig...
Ja han e ju bara tjugo, men han var ju SÅ GAMMAL förut hahaha!

2008-02-21 @ 19:23:49
Postat av: angebang

men du vill alltid ha mig fia....ja jisses lilla killen

2008-02-21 @ 19:25:00
Postat av: Fia

Ja det e sant. men ja har ingen balle liksom...
Ja han måste faktiskt växa till sig nu. Nu är det ju jag som dissar honom( ellllller????)

2008-02-21 @ 19:26:34
Postat av: sandra

öööh ass, dags å röka brass. jag hänger verkligen inte med, vem är mannen i fråga????

2008-02-21 @ 19:48:49
Postat av: Fia

Hahah, hemligt:P
Nej men inget namn jag tänker skriva ut på bloggen iaf:P

2008-02-21 @ 19:49:58
Postat av: nena

fia pudding, viska till mig?!?

2008-02-26 @ 19:35:49
URL: http://nenaa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0