fordon-transport

Hej! Nui blev jag glad när jag sg två kommentarer från er läsare!
 Jag bor på ekerö så ja , jag bor i stockholm:)
 Jag går i en skola i solna som heter Yrkesplugget. En jättebra skola enligt mig och många andra! En liten ch bekväm skola med stor gemenskap. Det är jättekul att gå just fordon-transport om man har intresset. Men man måste också förstö att även om det e skönt med majoritet killar så kan det vara jobbigt ibland. Haha. Men om ni har sökt fordon transpåort eller redan sökt kan jag bara säga grattis. Det är det bästa val jag någonsinn gjort i mitt liv och jag trivs verkligen. Det e bra att det söker tjejer till fordonslinjer, Vi Behövs!
Så kört hårt tjejer, Det är en bra utbildning! Det e bara att fråga om ni vill veta något mer:)

Kommentarer
Postat av: Fia

Fan vad kul då lär vi kanske ses då jag har nämligen sökt till yrkesplugget :P bor i sollentuna själv så.. :)

2008-02-07 @ 15:46:36
Postat av: Fia

Jaha , haha två fia
samma skola haha!

2008-02-07 @ 22:29:12
URL: http://f1a.logg.se
Postat av: Fia

Haha ja lite skojsligt ;)

undrar bara: hur många tjejer är det på skolan nu? :)

2008-02-07 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0