Festen igår.

Jag hade jú som sagt fest här hemma hos mig igår, haha ja va jätteorolig ver att det inte skulle komma några. Men det gjorde det, och fler därtill. Det var mycket trevligt iaf, trots lite småbråk på senare delen av natten. Men bråk finns alltid med på fester. Hade iaf mycket trevligt och jag hoppas verkligen att folk är njda och belåtna  och jag hoppas att jag ska ha fest snart igen:P

MEN dagen efter fyyyyyyyyyyyyyyyyy fan!
 Va mycket det var att städa alltså! Fyttihelvete! Har knappt brjat och jag känner redan attjag vill ha ett par jättestora gummihandskar så jag slipper ta i allt !


 ROLIG NYHET!
Jag ska på anställningsintervju på tisdag! Jag hoppas verkligen jag får jobbet och så för att jag behöver verkligen pengarna! Sandra var tanten som tipsade mej om detta jobb, eftersom hon jobbar där:P
Så önska mej lycka till på tisdag!!!

Kommentarer
Postat av: Lojjan

Vad är det för jobb? :)

2008-02-03 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0