Tisdag

Idag fyller J. 6 år! GRATTIS GRATTIS! Även om du inte kan läsa än...;)
Mosters lilla älskling har blivit mosters STORA älskling!!


Men men , till något irreterande!
 Jag skulle sätta på mig mina stövlar som ja köpte igår.
 Ena skon bara gled på och satt så jäkla bra, sen när jag skulle sätta på mig den andra fick jag typ kämpa i en kvart för att få på den . Sen skulle jag bara dubbelkolla vilken str det var eftersom foten bara dunkade och hade sig. Str 37! På en sko?
 Den andra var ju i 39, alltså rätt storlek. Usch va arg jag blir hur fan kan man ge ut två olika storlekar till EN kund?
 idiot....


Nu var nästan min dag förstörd....
 byebye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0