Måndag

Det är måndag idag och jag glömde gå till skolan. Tog iaf halvtio bussen in till ekerö och gick på biblioteket och lånade böcker om den grekiska mytologin som jag behöver för ett fördjupningsarbete i svenska som jag skriver. Efter den korta visiten på ekerö åkte jag till blackeberg och träffade min syster, vi gjorde lite ärenden och så . Sen stannade vi till i solna centrum och köpte ett par urläckra stövlar till mig :)
 Sen drog vi till h-by och hämtade barnen  och åkte hem till syrran . Väl hemma här började sara röja eftersom Min systerson fyller 6 (!!!!) år imorgon. jag satte mig framför datan och började skriva på fördjupningen .



 det är sjukt att tiden går så fort vill jag bara påpeka. Man måste ta vara på tiden. ;)

 nu ska jag återgå till skrivandet om Zeus:D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0