STORSTÄDNING!

Med ett riktigt dunder och brak!

 Jag har fyllt två soppsäckar med skräp+ 4 (!) soppsäckar med kläder ( tvättning hehe). Och detta var bara mitt rum haha.
 Nu har jag resten av min våning att städa, allrummet, extrarummet, toan( kanske klädkammren??) Någon som vill ge sin hjäpande hand kanske??

Nehepp, trodde väl det.


 Imorgon är det kräftskiva hemma hos joel, ska bli riktigt roligt!
Och på söndag mina damer och herrar tar jag med mig lilla mammsen ner till göteborg. Känner att  jag behöver en liten minisemester från mitt stressiga och sällskapliv just nu, ni nära vet vad jag pratar om.
Jag behöver ta hand om mig  själv ett tag. Snart börjar jag i ubg, börjar bli j*vligt nervös nu, men becka är superglad haha.
Det är jag med, bara att komma bort från yrkesplugget betyder så mycket för mig och mitt välmående. Och ni anar inte hur sjukt glad jag är över att jag INTE behöver gå om ettan:)
Haha jag har bestämt mig för att jag ska skriva ner mina framtidsplaner i bloggen, just för att det kan vara kul senare att se vad jag uppnått och inte.

men nu ska jag fortsätta städa!!!

byebye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ses i ubg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha

2008-08-17 @ 12:35:50
Postat av: carro

vilken linje ska du gå i ubg? <:o)

2008-08-17 @ 14:24:49
URL: http://jaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0