sthlm cruising

....var riktigt tråkigt igår, det var typ inga bilar igår. Inga månniskor och ingen stämning!Men det var trevligt och träffa mannen i mitt liv iaf;) Vi fick till det på donkens wc, right sandra??





Sen kan jag ju säga till en annan stumpa att hon är väldigt dålig på att uppdatera sin blogg;)



Tack alla äckliga jävlar för att ni har hjälpt mig den här sommaren med att gå vidare, det har varit tufft att se någon som man älskar så mycket gå tio meter framför men inte höra vad man skriker efter en. Jag förlorade en stor del av mig själv den kvällen i början av juni.
Men även om det fortfarande svider lika mycket har jag gått vidare och jag mår förvånandsvis väldigt bra, jag som trodde att jag aldrig skulle göra det igen. Men nu har jag fått så pass mycket insikt så att jag jag kan önska er en trevlig och värdefulltid på denna underbara jord:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0