Elin Borgh

Tack för allt. Du är helt underbar, du var höjdpunkten på den här sommaren . Och jag skulle gå genom eld för dig.
Du är en sån sjukt fin och underbar människa så jag kan inte tro det själv att jag har äran att vara din vän.
Tack!






" hon tschlog mig"
" jag vill inte ha dig så kan du bara slägga av å ligga!?"
"majs haha" 
" jävla ägg"
"jag måste stå här helt sjääälv"
" jag älskar dig, nu märks det att jag druckit för mycket" Huh?hahahahahahah,
" Du kan ju bara vara ute!"
" Bring it on LUDWIG"

Kommentarer
Postat av: Ellan

älskling va söt du är, du är så fin så!

kommer alltid stå vid din sida, ta emot dig innan du faller och slår dig.

puss på dig min lilla gurka

2008-08-29 @ 16:11:01
URL: http://heyhoeletsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0