vägrar

Jag vägrar inse att du inte finns in mitt liv längre. Jag saknar dig.
Men jag kanske glömmer bort dig med tiden som går. Ingen människa har någonsinn gjort ett sånt avtryck i mitt liv som du har gjort. Ingen har någonsinn påverkat  mig så som du har. Jag kan göra allt för dig, du vet det va?
Du var min bästa vän, och kommer någonstans alltid finnas med mej, Jag kommer alltid försvara dig när folk snackar bakom din rygg, jag försvarar även dig när dom berätar hur elak du har vari mot mig. Du e så jävla bra. Eller jag  vet att du var det iallafall.


Jag kommer aldrig glömma första gången jag träffade dig. Det första jag sa till dig. Hur många gånger vi festat ihop, hur många ggr vi kramats. Hur mycket du ställde upp för mig när erik gjorde som han gjorde.
Och jag kommer aldrig glömma hur underbar du var när du förlät mig för ett misstag som jag ångrar så djupt.
Du är värd någon bättre än mig, jag har insett det nu. Hoppas du har det bra iaf.

Mina vänner, det är inte den ni tror att det är.

Kommentarer
Postat av: emma

Nu är vi nyfikna!?

2008-04-03 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0