sjuk

Jag är fortfarande riktigt risig i mina vattkoppor.


Och till denne "j";
Jag har mycket svårt att tror att du är den riktiga j, eftersom ditt ip nummer inte stämmer överrens med hans.
Men om det är du , jag hoppas allt är bra med dej.


Och du , tönt. har inte hört av dig på 5 dagar! "jag har inte förändrats"Nejnej, säkert inte!


Och, shit vad arg jag är. Jag missar ju för fan derbyt ikväll. Hur fan klarar man det? Jag o linn som hade köpt biljetter för läänge sen och allt, bara för at vara säkra över att få gå.. Också blir ja sjuk!
 Men jag kan lova er äckliga gnagare, att ni kommer höra mig endå. Ifrån mitt vardagsrum.
Ni kan förbereda er på en förlust ikväll. För Djurgårdens if kommer vinna ikväll...



10 år sen gnagarsvin,..

Kommentarer
Postat av: aik

håll käften, det va ju 2 år sen sist ni vann!

2008-04-24 @ 17:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0