jag vet.

....att du läser.Gud vad skönt det skulle vara att va så där liten. Då bara mamma och pappa var ens värld.När ingenting förutom de betydde något. När inte du betydde något. Jag orkar helt enkelt inte med detta längre. Jag ska sluta bry mig, sluta bry mig om allt, förutom mig själv och mina närmsta vänner. Men tyvärr har jag börjat räkna dig som en utav de som jag litar på, på denna korta tid.
Varför?För att du lyssnade. Vet du att jag skiter i allt nu. Iallafall som har med dig att göra.
 Sitter och tittar på Madicken nu, tänk om allt bara vore som i filmen.




Jag saknar denn förra sommaren nu, när jag fortfarande hade dig vid min sida. Den enda som jag litat på 110%. Hoppas du har det bra där du är nu<33 Jag älskar dig, kom ihåg det.  Jag hade gjort vadsomhelst för att du skulle komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0