Jag ber om ursäkt

.... för alla dikter, jag ska skärpa mig. Men jag sitter på internet och letar efter dikter som ja ska ha med i petras studentpresent( jag vet att du e nyfiken petra). Haha:P
 Men jag hittar inte många jag kan använda mig av, men jag jag hittar vääääldigt många fina.
Här kommer en till:P
av Siv Andersson

Det finns så väldigt mycket
som en singel har att vinna.
Som att slippa diskussioner
om allt som man ska hinna.

Man har ett eget ansvar
för hur varje dag ska bli.
Man gör alltid egna val,
är självständig och fri.

Man kan ofta rå sig själv
och har tid för sina vänner...
Man kan följa sina infall
och göra som man känner...

Ja, en singel har en frihet
som är väldigt attraktiv.
Inte konstigt att så många
har valt ett singelliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0