VARNING FJORTISINLÄGG!

Jag tänker på Jimmy, jag tänker på chippen , jag tänker på nanna, jag tänker på petra jag tänker på mamma, jag tänker på farmor RIP!, jag tänker på pappa,jag tänker på andreas, jag tänker på carro, jag tänker på Jim&Emy, jag tänker på Viktor, jag tänker på lillsandra, jag tänker på björk, jah tänker på agnes, jag tänker på my, jag tänker på miriam, jag tänker på Lilla elin, ja tänker på robban, jag tänker med hjärtat! Vissa finns inte i mitt liv längre, de e dom jag tänker allra mest på.
Älskade Farmor, älskade farmor, min bästa vän! Du lämnade mej för ett år sen, utan förvarning!Du var den som jag va hemma hos varje dag efter skolan, du va de jag kunde åka till på helgerna fastän jag skulle träffa kompisar. Och detta var på grund av att du verkligen var min bästa vän.Jag saknar dig som fan farmor,vila i fred!

Jimmy, älskade vän, hur fan kunde jag vara så dum? Eller hur kunde du vara så dum? Två års vänskap försvann den elfte augusti, precis efter vi kommit hem fr¨ån sthlm cruising. Jag saknar dig, men det som jag gjorde för två år sen e länge sen , och jag skulle göra vad som helst för att få det ogjort. Men du har alltid vetat om vad jag gjorde då. Så det känns bara jävligt fel att det nu ska förstöra vår vänskap nu. Jag saknar dig som inåt helvete. Du va den jag ringde när jag behäövde böla, eller när jag inte ´kunde sova, jag saknar det.
Take care!


Älskade Inanna! Dig o alla andr har jag kvar o jag kan bara säga att jag tycker du ska flytta hem nu för jag vill ha dig hos mig!

Chippen , jag bryr mig om dej!

Petra, jag har inte träffat dig på 2 veckor typ! De e du som får stå ut med allt prat om alla o jag hoppas du vet hur mycket du betyder!

Mamma, du har vart borta en vecka nu, o bajs vad du ställer upp på mig!

Pappa, du e inte som andra pappor, du e min pappa och damn du e bra på det!

Andreas tänker jag bara på för att vi bråka förut, syskonkärlek^^.

Carro, knäppa syster!

Jim/emy, ni är en av de viktigaste jag har i mitt liv, ni får mig att kämpa vidare! När ni skriker "moooster" när jag kommer hem till er eller tvärtom ger en så jävla mycket livglädje så jag kan inte förklara!

My, vår ekerötur;), träffar dig varje, men vi gör aldrig saker, ändring nu!

Björk vafan!:D

Och älskade lilla agnes(host magnus) jag saknar oss!

Miriam ,jag saknar dig som fan! Vi har inte setts sen den åttonde juni då jag slutade skolan!

Lilla elin, min lillasyster vafan!

Robban ,ja saknar dig med faktiskt;)




Jag hatar dessa fjortisinlägg men ja vet att mångfa läser min blogg, o jag kan verkligen inte prata känslor, så det fick bli ett "jag e tokblonderad, idominälskande flicka" inlägg, även kallad fjortisinlägg.

Btw så borde fjortisar dödas, dom e så fula!

Kommentarer
Postat av: agnes

nä fan nu blev jag ju tårögd....måste ju ses nån dag..pusss

2007-09-30 @ 19:11:57
Postat av: Fia

Måste vi definitivt, magnus såklart!

2007-09-30 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0