vafan

Nu e allt fucktup, jag vet inte va jag känner eller hur jag ska känna. Eller ska jag känna ngt överhuvudtaget?Jag pallar inte med mitt liv nu, jag ska stänga av alla mina känslor för ett tag. Bara få vara jag ensam, istället för att alltid ngnting på gång hela tin. Fan ta killar som är otrogna mot deras flickvänner o sen vägrar stå för de!FUCK THEM!.Jag pallar inte at alla tjatar på att dom vill ha pojkvänner hit o dit, varför liksom? Jag pallar inte kärlek. Det där att man måste tänka så jävla mycket på den andra, och man ska inte såra den andre, vem fan pallar sånt`inte jag, inte nu.Sån e jag, hittar en ny att hålla på med innan jag släppt den innan.Ibland åker man dit på de som nu , man skiter i allt.Jag pallar inte kärlek, ja pallar inte trycket, Jag pallar inte tänka hela tin. Det e bara sjukt jobbigt. Okej, jag älskar er som läser de e grymt skönt att bara kunna skriva av sej alla känslor ist för att prata , its just not me.

pussssspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0