Kärlek?

Asså jag orkar inte kärlek. Det suger, okej att det e mysigt o ha någon att kramas med, men det e det man har vänner till! I måndags förlorade jag en för mej väldigt värdefull person för mej, pga ett dumt misstag. Man får liksom skylla sig själv. Men om du läser det här J ka jag baa säga att ja kommer sakna dig enormt! 2 År liksom, det e sjukt.
Men iaf, träffat ngn har jag gjort. Men det e sjukt jobbigt , han har brud men han e fett på. Säger att han ska göra slut med henne o blabla, bara jag säger till så gör han det. Men vill jag det? Jag vet inte. Jag trivs själv att kunna göra va jag vill, med vem jag vill. Ska det vara så svårt att förstå? Nu säger ni" hon har aldrig varit kär på riktikt" o JO det har jag. Men ja klarar inte av den där svartsjukan som alltid finns i ett förhållande, och den finns alltid där, även om vissa e bättra på att dölja den än andra. Jag döljer den jävligt bra, men jag mår piss efter ett tag. Medan de killar jag träffar inte kan dölja sin svartsjuka, vilket jag blir så pissed på! Jag är den som säger va jag tycker, bangar inte en diskution eller ett bråk(asså jag bangar inte på att ställa upp för mina vänner om de hamnar i bråk, hamnar inte ofta i slagsmål själv, men visst det ar hänt). Jag är inte den tjejen bara. Ja har lättare att umgås med killar än tjejer, kanske därefter mitt val av yrke. Jag pallar inte killar som beter sig som brudar som håller på o säger " du får inte umgås med den eller den" jag umgås med vem fan jag vill! Och när jag vill!Därför vet inte ja om jag ska fortsätta med denna lilla pojke eftersom det e sjukt onödigt att jag får han att göra slut med sin brud( om de nu e som han säger) fast jag inte ens vill ha han. Eller vill o vill, jag vill ha en riktigt bra killkompi eftersom jag har aldrig kunnat lita på ngn kille riktigt igen efter det där som hände för ngt år sen på adelsö. Okej kanske ni tänker, det var inte så farligt, men det tog djupare inuti mej än vad ni tror. att bli sviken så av sin "bästa vän" är fanimej inte lätt! Därför har jag nästan bestämt mej för att aldrig ha en bästa vän igen, utan bara NÄRA vänner. Jag pallar inte att bli så sårad i besviken igen . Ja vet inte om ja pallar kärlek, men ja börjar ju liksom få känslor resten kanske kommer? Tänk om jag om ett halvår säger att ja aldrig skulle kunna tänka mej ett liv som singel. Allt an hända liksom men jag vet inte vad jag vill. Och det ble ett väldigt förrvirat inlägg I know! Men nu skriver jag bara vad jag känner just nu. Jag orkar inte , o som ja sa till en klasskompis idag SUGER ja på att prata känslor, men skriva det kan ja! Lite pinsamt, men jag fick faktiskt mvg i litteratur! O ja! Det är ett ämne i waldorf! HAHA! . Annars ha mitt liv vart jättebra på senaste tiden, har inte varit hemma på jättemånga helger så ikväll ska jag bara kolla på film med mammsen, imorgon ska ja antingen:vara med Magnus, sandra, sandra, eller ngn annan, ja vene riktigt O imorgon ere Sverige-Danmark kan man ju inte missa.Hoppas inte bara den där jävla dansken kommer HAHA. Sen ska jag o linn på derbyt mellan AIK-DIF! VI SKA KNÄCKA ER JÄVLA GNAGARE!
men nu tycer jag att ja har skrivit mycket så nu sätter jag punkt för mej:)
Hare!

Kommentarer
Postat av: fia

Ursäkta alla bokstäver, men en kopp te har åkt ut över tangentbordet så tangenterna fastnar så det e därför vissa bokstäver är borta o så!

2007-09-07 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0