En annan dag

Aop har inte så mycket att berätta idag. Fick ur mej det mesta igår. Blev nästan lite chockad idag när man såg alla "barn" som börjat skolan. "lilla" Elvira, Magnus lillasyster, har börjat sexan! Jag kom liksom ihåg nör jag börja sexan, jag kände mej jättestor. Haha. Men usch
ja, sen såg jag en annan "liten" kille som hde blivit sjukt stor i mina ögon. Han som var så liten förr, men då påminde my mej så snällt om att han bara var ett år yngre än mej haha. Vi prata om droger idag i skolan, fy fan vad jag hatar droger. Det är bland det värsta jag vet. Ingen i min närhet drogar men jag hatar det endå, de är hemskt!Det var bombhot idag i ekerö centrum med, hahah våran lilla håla! Men men , och allt dessa prat om denna nollning hela tin, ja pallar inte! Man får väl stå för det där själv hur mycket man dricker när man nollas?! Om man dricker så man får mer än 3 promille i blodet och var nära o dö, va fan ska föräldrarna anmäla skolan för då? Det var ju liksom deras dotter som drack,inte skolan. Sverige blir mer o mer likt usa asså. Det e sjukt. Och det står alltd om enskilda fall i tidningarna , kan nästan slå vad om att 80% av alla ettor nollas av äldre. Men medie försöker få det att se ut som om det är alla skolor. Usch på media!Men nu ska jag leka med mina hundar;)

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0