Dagen efter.

Söndagen är alltid Dagen Efter. Även om man inte dricker på lördagen är söndagen alltid till för bakfylla, riktig eller sympatisk. Igår var jag förvånadevis nykter, men man känner sig endå otroligt bakis dagen efter, det suger.

Söndagen=Bakfylledagen


Lär er det, det är då man är för sig själv ox tycker allmänt synd
om sig själv. Okej?
KAN NI ÄCKLIGA JÄVLAR SOM RINGER O FRÅGAR OM VI SKA GÖRA NGT PÅ SÖNDAGAR BARA LÄGGA AV!?
Men idag var jag faktiskt borta, jag var ju på rally. Såklart, det enda man går upp frivilligt för på söndagar är antingen Folkrace eller Rally. eller ngt annat som har med motor att göra.Sen kanske en lekkamrat med, men det e ju en annan historia.

God natt nu människor, nu ska jag gå och lägga mej.

Jag funderar förresten på att skaffa lösenord med. Undra vilka som vill ha det . Det är många som läser, men de e juu aldrig folk som kommenterar. Det är tråkigt.

Och juste, ngt jag e jävligt less på e Blondinbella. Usch i fy, En förvuxen fjortis som tror sej vara vuxen. Som hatar alla som har mjukiskläder på sej till skolan. HAHA! Skulle jag gå med typ skjorta o kavaj till skolan o mecka med? Idiotbella. Klart att beror på vilken skola man går i med, men alla gr i inte i norra real, eller va fan hon går i. Världen e större än den värld hon lever i. Usch o fy för Blondinbella!

Kommentarer
Postat av: Lojjan

jaaag läser! fast jag är alltid sugig på att kommentera, ska bättra mig, ge mig lösen om du skaffar det! :D
ja blondinbella, vilken tragisk människa. fast det värsta är att jag läser ändå :S men jag hatar henne :P

2007-09-30 @ 22:07:12
URL: http://hamlettsmatte.blogg.se
Postat av: f1a

jag hatar hennemen man mnåste läsa om det e så att hon blivit bättre! men det kommer nog aldrig hända..

2007-10-01 @ 09:52:39
Postat av: angebang

SÅ JÄVLA RÄTT DU HAR OM SÖNDAGAR! TACK FÖR ATT NÅGOT PUCKO HAR FATTAD DE DÄR!

2007-10-23 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0