Är jag rasist nu också?

Är det verkligen rasistiskt att älska sitt land hejdlöst? Jag älskar sverige, över allt annat. Men jag vill inte säga att jag är rasist. Okej jag kan ha åsikter, det har alla! Men det har man lika mycket mot svenskar. Bara att när man säger ngt om en invandrare heter det att man är rasist. Men ingenting om man säger att en svensk är en idiot. Shit vad jag inte förstår mej på alla som bor i sverige om håller på o säger att allt e rasistisk.Man måste få älska sitt land utan att få höra saker som att man är rasist. Om jag säger att jag lyssnar på svensk musik, tar ni mej automatiskt som rasist!? Och om jag säger att jag nästan bara har svenska vänner, är jag också rasist. Kan ni inte tänka? Jag vill verkligen inte säga att jag är rasist, invandrare ska ha samma rättigheter som vi svenskar.MEN! Förstör dom vårt land , kan dom åka hem till sitt hemland o förstöra det iställer enligt mig. Eller att dom söker hjälp. Och det var prat förut om att det skulle komma en språklag, alltså att alla måste kunna göra sej förstådd på svenska.Det var tydligen också rasistisk. VARFÖR? Man flyttar till sverige oftast för att få det bättre. Varför ska vi anpassa oss till dom då? Det är väl dom som ska anpassa sej efter oss. I fängelsen är 80% invandrare, ja och? Det är för att dom inte kan göra sig förstådda alltid.Därför ska det vara språkkrav. Jag tror att svenskar gör lika många bråk som invandrare, och det är inte för att vi särbehandlar vårt egna folk, som vissa säger. Så är det inte. Men tänk på det här innan ni nästa gång ni ser en invandrare och en svensk bråka, den svenska behöver inte vara rasist.Men vi svenskar ska sluta särbehandla invandrare som om de var några kungligheter, behandla alla lika.

JAG ÄLSKAR MITT HEMLAND, SVERIGE!!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ DET ÄR INTE RAISTISK ATT ÄLSKA SITT LAND!

2007-09-09 @ 13:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0