Jim/emy

Igår åkte man till sara. Var barnvakt mellan halv tre oh halv sex. Var jättemysigt. Sov här i h-by , så att jag skulle få ennu mer sovmorgon idag började inte förren tolv. Men det blev aldrig av att jag åkte till skolan för emy hade som en finne i ögat eller en böld så jag och sara åkte till st eriks idag ist. Sen när vi kom hem hämtade sara jim på dagis ich sen dess har dom levt rövare som gud vet vad. Det har varit full rulle hela tiden. Ibland saknar man att ha ett eget barn sjukt mycket. Man känner liksom en stor tomhet som bara kan fyllas ut när man är med barn. Som igår, jag kände mej hel. Men å andra sidan ser jag verkligen fram emot att få leva o festa innan jag skaffar barn.Barn är en stor sak, och definitvt ingenting man gör utan en far till barnet. Det kan i vissa fall bara vara själviskt. Om man tillexempel ringer från bb och säger " hej, jag råkade missa att berätta en grej för dig, du har blivit pappa" är man sjuk i huvudet då eller? Svar: Ja. sen finns det ju vissa undantag , om man är ung och blir gravid( eller man behöver inte vara ung) när man är tillsammans med någon och man bestämmer sig för at behlla barnet, och om det sedan tar slut och man besgtämmer sig för att ha ensam vårdnad. Det kan jag tycka är rätt. Om pappan inte brytt sig under graviditeten , och sen kommer och tror att han e världens bästa pappa. HATA SÅNA PAPPOR! Jag har fårr turen att få en väldigt bra pappa den bästa enligt mig. Jag har inga hemligheter för min pappa alls faktiskt , han vet allt om mig. Det är jätteskönt! Sen när folk berättar att dom har såna problem med sina föräldrar, jag förstår men endå inte. Jag har aldrig haft problem med mina föräldrar, aldrig!

Jag har bara haft turen att ha fått en väldigt bra famlij, fyra underbara syskon, och mamma o pappa.
Och ännu mer underbara syskonbarn, Jim ich Emy.
Jag har världens bästa famlij och världens bästa vänner. Jag är så jävla nöjd med mitt liv nu så det e sjukt, hade ni frågat mej för ett r sen hade jag svarat att mitt liv suger, men nu går det inte att få ett bättre liv.



Jag älskar mitt underbara liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0