Jag hatar allt

Nej det gör jag inte. Har ingenting att gnälla på. Har bara en jävla massa att se fram emot. På fredag har min käre vän björk fest, och det skiter man ju inte i. Ska bli så jävla kul faktiskt ser faktiskt grymt mycket fram emot det. :) Jo ja har en sak att gnälla på, och de är att jag är orolig över min piercing. Antionia sa att hon trodde att jag håller på att få en infektion under tungan , men de e ingen annan som tror de.Det gör ine ont eller så, så jag tror fan inte det heller. Ska åka in någon gång under veckan ochbyta piercing,har hittat en jätteball! En hand som pekar "fuck you" låter larvigt men den va as tuff
. Jag börjar bli fett orolig över min vän med, nämner inga namn, jag är rädd att han gör fel misstag. Men man kan inte göra mer än att stå bredvid och titta på och finnas där om det skulle behövas.

Jag tänkte på en annan sak i skolan, vilken jävla girlfight de e egentligen. Inte i vår klass, men de andra tjejerna i skolan kollar man alltid snett på och typ " men de e ju min kompis, sluta umgås med MIN kompis!". Sjukt larvigt, men fortfarande det finns ju bara tio tjejer i min skola. Tio tjejer och 120 killar så ja tror det finns en och annan till varje. Men endå.
Var hemma hos björk en snabbis idag med, det var mycket trevligt.
Jag och robin kom överrens om att vi ska dela ett flak öl istället för att ha ett eget eftersom det alltid slutar med att man dricker upp allting själv och då blir man jobbigt full.


Jag är galen!
image3

Jag ser ut som jag vet inte vad, robin är robin.

Kommentarer
Postat av: angebang

fan va du e underbar

2007-10-23 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0