J<3

Jimmy jag fattar inte hur det kunde bli så här. DU betydde så mycket för mig även om vi inte var bästa vänner. Jag hatar att vi inte pratar med varandra, jag hatar att sakna dig. Jag hatar att du hatar mig, Jag hatar att inte längre vara din vän! Jag hatar att ja
skickade det där smset, jag hatar mig själv för att jag skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka. Jag hatar att veta att ja skulla springa till dig om du knäppte med fingrarna.

JAG HATAR DIG FÖR ATT DU TILLÅTER MIG ATT SAKNA DIG!
JAG HATAR MIG SJÄLV FÖR ATT JAG TILLÅTER MIG SAKNA DIG!
Jag hatar att inte vara din vän , jag hatar att inte prata med dig.





Jag hatar allt som vi påminner om dig för jag saknar dig och jag älskar dig Jimmy<3


Älskade Jimmy, låt oss glömma det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0