Fest hos björk

Sitter just nu med niklas och antonia vid frukostbordet, det är dagen efter.Zache som råkade sova hemma hos mej igår har preis åkt med mamma(!?) hem till sig.
Igår var det alltså fest hos björk , jävla storebror som skickade hem mej haha. Men de var bra för jag var alldeles FÖR full. Men jag råkar faktiskt ha en hel sjuttis kvar. Det var mycket folk där, alldels för mycket folk.
 Jag fattar inte att  jag alltid ska börja gråta över jimmy på fyllan , men de e ju då känslorna kommer fram på riktigt.Började prata med jimmys kompis om sáker och ting som hade med jimmy och göra, träffade jimmys brors vänner med. Det tog hårt. Stod och grät med Jacqe. Jag saknar han, jag fattar inte vrf jag liksom bryr mig han har liksom betett sig som ett svin mot mig.Jag dras till fel killar helt enkelt.
Jag snackade ut med Danni igår, det var jätteskönt och jag hoppas hon läser  det här för ja vll att hon ska veta att jag står på hennes sida i ALLT!
Men ikväll ska man väl vara med petra och conny, förhoppningsvis iallafall.:)
Nu ska jag vara social men jag kommer skriva sen:)



hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0