en lista..

1: vem ringde dej senast?
Sara
2:vem ringde du senast?
Chippen
3: vad står det på ditt 6:e motagna sms?
"ring mig nu puss"
4:vem var det ifrån?
Chippen
5:vad skrev du på det 4:e skickade sms:et?
"är med mina syskonbarn och min syster , själv? puss"
6:har du några utkast?
Ja:P
7:vad står det på ditt 10:e sms?
"Nä men va fan när du e ute o lever rövare så vet man aldrig hur det kan sluta;)"
8:och de var ifrån
Magnus
9:vilka kontakter har du som börjar på H?
Hem mor, hem sara, hem agnes, håkan gotland(?) hem far. Henke, henrik(?)


Bara för att.

Snodde en hat lista av nattis http://nnattis.blogg.se

Mat: blodpudding.
Dricka: Hemmagjord GT,
Musik:Opera!
Klädesplagg: Waldorfkläder, eller folk som blandar rött o rosa! usch!
Yrke: Politiker^^
Skolämne: Matematik, ^^
Kompis: Då är man ju inte kompis med dom , om man hatar dom^^
Bok: Någon jävla hästbok man läste när man var yngre,
Tv- program: Glamour
Smink: ´Knallblå ögonskugga
Schampoo:´"daniella" schampoot, det suger .
Film: tintin

Oj jag tycker det e jättekul med dessa listor haha, ska leta efter någon riktigtbra nu¨med;)'

Återkommer senare med mer information;)

Kommentarer
Postat av: nattis

haha den där listan är ju skitkul :D jag sitter liksom och garvar varje gång jag ser att någon har den :P

2007-10-28 @ 13:51:57
URL: http://nnattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0