En lista från nattis:)

Hur svarar du i hemtelefonen? Fia
Hur svarar du i mobiltelefonen? ingenting, väntar tills dom börjar skrika hallå
Ringer det mycket till dig? ja, spec på nätterna får aldrig sova!
Ringer du mycket? ja!
Vem ringde du senast? Inanna
Hur mycket pengar har du? 20 spänn
Senast kramat och när? Agnes, imorse
Antal timmar sömn inatt? 5 timmar
Sov du ensam? nej:D
Vem sov du hos senast? Agnes
Vem sov hos dig senast? chippen
Vem vet mest om dig? PETRA!
Vem vet du mest om? Petra eller agnes
Vad ser du fram emot? hmm, don´t know.
Vad vill du ha just nu? En bamsekram!
Vem hånar du? loket
Vem längtar du mest efter? hemligt
Vem vill du helst slippa? hahaha T.T
Vem stör du dig på? se ovanstående
Vem vill du sova bredvid inatt? hemligt
Vilken buss åker du oftast? 312/311
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? verkligen inte,
Har du varit kär? ja
Är du kär nu? nja
Är du en bra partner? det bror på, hur den andre beter sig.
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja
Har du varit otrogen? Ja
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja:)
Vad åt du senast? gårdagens rester, hemagjora piroger.
Är du polare med grannarna? Ja, vi e familj !
Har du varit på ett party? nähä?
Har du varit utomlands? I norge?
Var är dina syskon just nu? Dom e som mig, är överallt men ingen stans.
Vilken tid gick du upp imorse? Tio!
Vad gjorde du kl 2 inatt? satt på en buss.
Vad är det första du gör på morgonen? borstar tänderna
Vad ska du göra efter det här? kolla på tv.


Till skillnad mot nattis tyckte jag att listan var mycket underhållande!
Tack nattis för listan även om jag inte fråga;)


A på senaste tiden har man bara levt livet. Legat på sjukan en stund också gjorde man , det var å man fick veta vilka om var en RIKTIGA vänner. Dom som hörde av sig o fråga istället för att skita i det .
Inanna ar vågat sej hem över helgen med, det var riktigt kul o träffa henne! Och lillsandra med det var typ en månad sen älskling! O agnes det var kul o träffa dej med, men jag träffar dej oftare än dom när vi har våra "cola kvällar" som alltid slutar med att vi aldrig har ngn cola o sitter o dricker bira istället, allt med dig är värt att leva för. Petra den torsken har åkt upp till sin conny över helgen och lämnat mej här. :'(

Igår iallafall hade jag tjejmiddag hos mig, sen drog vi på "fest" på fel sida skit diket.
Tänk att vart jag än går träffar jag folk som känner igen mej, det bådar inte gott det där. Sen kanske det hade med att göra att han umgåtts med Anders när de var yngre. Men att han fortfarande känner igen e konstigt.
Känner att det här blev ett väldigt långt inlägg , men det e skönt at sriva av sig ibland. Kan säga också att Sarah fått sin lilla dotter, grattis!

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0