En lista från nattis, igen haha

JAG BOR:  I en röd och en vit villa på munsö:)
JAG SOVER: I en säng?
JAG ÄR: Fia
JAG BLIR GLAD AV:  Antonia, björk, petra. sandra, sandra angebang
VEM KRAMADE DU SENAST:  Sandra
VAD SA DU SENAST:  Jaha e de du
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN:  När jag e arg och hamnat i slagsmål, chister/marie/andreas. När jag e ledsen ringer jag angebang, petra eller björk, Förut ringde jag alltid jimmy no matter what!:'(
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:  Jimmy.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:  Halv nio
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Hej
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Ne:(
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Motorsport:D
KAN DU SPELA FOTBOLL:  Ja, men det går ju inte så bra dierkt.
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: Jerry  (en kille jag räffa på gotland)
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Jerry
SENASTE PERSONEN SOM DU RINGDE TILL: Jerry
SENASTE PERSONEN SOM RINGDE DIG: Fredrik
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Chaplin
SENASTE PERSONEN DU PUSSADE: Z..
SENASTE PERSONEN DU KYSSTE/HÅNGLADE MED: Z
SENASTE PERSONEN DU HADE SEX MED: Z..
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: Andreas/jimmy!
SENASTE MAT DU ÅT: Smörgås
SENASTE FILMEN DU SÅG:  Kommer inte ihåg 
SENASTE MEST SPELADE LÅT:
   American historia X. My eyes have seen.....
SENASTE TANKEN VAR OM:  Chippen
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED: Hmmm..Chippen:/
VAD DRACK DU SENAST: te
VAD SKA DU GÖRA IMORGON:  Köpa piercing med mamma
HAR DU HAFT SEX:  Nej jag ska vänta tills jag gifter mig? HA!
VEM SOV DU HOS SENAST: Agnes
VILKA HAR DU KYSST:
Många

Kommentarer
Postat av: nattis

hmm.. vem kan Z vara ?
och vaddå? blir du inte glad av mig? :(

2007-10-29 @ 13:17:50
URL: http://nnattis.blogg.se
Postat av: fia

Jo du är bäst nattis, men jag tänkte att andra ska få chansen att TRO att dom betyder ngåot för mig, fastän du ÄR mitt liv!

2007-10-29 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0