Jag orkar inte mer.

Jag orkar inte mera fan. Nu när "mina vänner" som jag brukar umgås med är i skolan mår jag fan rent ut sagt skit.
Att vissa personer lägger kommentarer som kan dra in mig in i soc värvan orkar jag inte. Jag hatar SOC. Jag är inget jävla soc barn och kommer aldrig bli det , jag har världens underbaraste föräldrar och familj, och bara för att vi i våran familj är öppna om allting fattar nte ja  vrf sådana som ni ska prata  innan ni tänker efter på vad ni säger för något. Nu hoppas ja för er skull att mange inte tog det där fel  för det är det det var. Det ni sa var fel, vi har en öppen dialog, men dom skiterfan inte i det NI ÄR HELT FUCKTUP I HUVUDET OM NI TROR DET!

Kommentarer
Postat av: sandra

älskling, skit i dom.

2007-11-30 @ 08:53:13
Postat av: agnes

VA!! VADÅ MANGE!!?? va de riktat mot mig?

2007-12-07 @ 11:38:56
Postat av: fia

Nej haha Agnes, min mentor Mange hahahah!

2007-12-09 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0